Ξενώνας Αχλαδοκάμπου
No description.Please update your profile.
Τα γερμανικά στρατεύματα αποχωρώντας από την Ελλάδα στις 9 Σεπτεμβρίου 1944 κατέστρεψαν τη γέφυρα που υπήρχε. Για τα επόμενα 26 χρόνια (1947-1973) η σιδηροδρομική σύνδεση Κορίνθου και Τριπόλεως στο σημείο αυτό εξυπηρετείτο από προσωρινή παράκαμψη. Συγκεκριμένα, μετά την ανατίναξη της γέφυρας η γραμμή εισερχόταν εντός της ρεματιάς, όπου βρισκόταν σταθμός αλλαγής φοράς του συρμού. Αυτή η παράκαμψη ονομάστηκε “Σύρτης”.
Η παράκαμψη αυτή σηματοδότησε μία ολόκληρη εποχή και αποτέλεσε τοπόσημο της περιοχής του Αχλαδοκάμπου για αρκετά χρόνια μέχρι την κατασκευή της νέας γέφυρας, που ολοκληρώθηκε το 1974.
ΡΟΥΜΕΝΤΖΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑ – MULTIMEDIA.. VIDEO
“Τimelapse” 120 χρονιαπεριοχη Συρτης Αχλαδοκαμπος” Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΣΕΝΑΡΙΟ:
1870 το πιο νεκρο σημειο της περιοχης μετα το ολοκαυτωμα του Ιμπραημ.. αργοτερα η κατασκευη της προπολεμικης γεφυρας – η φυση περνει τα επανω της ερχετε πολεμος ανατιναξη γεφυρας, κατοχη, καλλιεργουν τα πρωτα κτηματα.. αρχισαν να ανοιγονται καποιοι δρομοι, υστερα ανοιχτηκαν και αλλοι για την κατασκευη της νεας γεφυρας – κατασκευη νεας γεφυρας.. και η λειτουργια της ως σημερα.. με την εγκαταλειψη εκτασεων καλλιεργειας σιταριου ως σημερα και η ζωη συνεχιζεται με ενα αβεβαιο μελλον για τον σιδηροδρομο για την πελοποννησο… ηδη απο το 2010… με 5 χρονια χωρις τρενο και με ενα αοριστο χρονο – μελλον, το ποτε θα ξαναπερασει παλι τρενο απο την πελοποννησο!
No description.Please update your profile.
@ 2018 Δημοτικός Ξενώνας Αχλαδοκάμπου-Παράρτημα της Αργώ Α.Ε.